Czas wystąpień:
Rodzaj sesji |
Czas |
|
Prezentacji pracy |
Dyskusji w sesji |
|
Sesja dydaktyczna - 3 wykłady | 20 minut | 30 minut |
Sesja dydaktyczna - 4 wykłady | 15 minut | 30 minut |
Sesja prac oryginalnych - moderowane prezentacje plakatowe | 7 minut | |
Sesja przypadków klinicznych | 15 minut |
W przypadku sesji dydaktycznej z inną liczbą wykładów prosimy o ustalenie czasu bezpośrednio z Przewodniczącymi sesji.
Informacje dla Przewodniczących:
Zwracamy się ze szczególną prośbą o stymulację dyskusji w oparciu o najnowsze dane naukowe. Bardzo prosimy o rygorystyczne przestrzeganie czasu wszystkich wystąpień oraz omówienie prezentacji i wniosków z Wykładowcami przed rozpoczęciem Kongresu.
Opłaty:
Z opłaty rejestracyjnej zwolnieni są wykładowcy i przewodniczący sesji.
Autorzy abstraktów oraz przypadków klinicznych muszą dokonać opłaty rejestracyjnej.
Wytyczne dotyczące przygotowania plakatu:
Sesje plakatowe będą odbywały się w sali Sesji Plakatowych. Wymiary planszy do zawieszenia plakatu: szerokość 90 cm, wysokość 150 cm. Plakat musi zawierać nazwisko (nazwiska) autora (autorów) oraz tytuł pracy i nazwę ośrodka, z którego praca pochodzi. Dozwolonym językiem jest polski i angielski. Plakaty przydzielone do danej sesji należy umieścić najpóźniej na 20 min przed jej rozpoczęciem (plakaty będą przywieszane do tablic za pomocą taśm, które będą dostępne na miejscu) w oznaczonym numerem pracy miejscu. Po skończonej sesji prosimy o zabranie swoich plakatów - plakaty pozostawione po oznaczonych godzinach zostaną usunięte przez obsługę Kongresu.
Wytyczne dotyczące przygotowania prezentacji:
System prezentacji multimedialnych na salach obrad uniemożliwia podłączenie i korzystanie z indywidualnych komputerów. Prezentacje multimedialne przygotowane na nośniku (pendrive, płyta CD) w programie PowerPoint prosimy przekazać najpóźniej na 30 minut przed sesją do punktu przyjmowania prezentacji.
Prezentacje inne niż PowerPoint powinny być zapisane jako samouruchamiające się lub zawierać w folderze odpowiedni program odtwarzający. Prosimy o zapisywanie prezentacji na CD-romie lub pendrive. Filmy powinny być zapisane w formacie avi, divx, xvid, wmv, mov, mpg i mieć bezpośrednią ścieżkę dostępu (zapisane bezpośrednio w folderze prezentacji). Prezentacje przygotowane w środowisku innym niż Windows mogą mieć nieco inny sposób wyświetlania czcionek, kolorów, wielkości okienek itp., za co Komitet Organizacyjny i Naukowy nie odpowiada.
W przypadku prezentacji przygotowanych w PowerPoint prosimy, aby została zapisana za pomocą funkcji „Spakuj prezentację na dysk CD”. Operacje tą należy wykonać w menu, dzięki temu wszystkie dodatkowe materiały np. filmy i zdjęcia zostaną trwale osadzone.
W czasie prezentacji wymagane jest przedstawienie „deklaracji potencjalnego konfliktu interesów” (w stosunku do wygłaszanej prezentacji). Link ze wzorem slajdu do pobrania tutaj: